Palautus / reklamointi

Haluatko palauttaa vaurioituneen, viallisen tai väärän tuotteen?

Pahoittelemme, jos olemme lähettäneet sinulle vaurioituneen, viallisen tai yksinkertaisesti väärän tuotteen.

Jotta palautus sujuisi mahdollisimman vaivattomasti, suosittelemme, että otat ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Ilmoita aina reklamaation yhteydessä asiakas- tai tilausnumero.

Lähetä reklamaatio kirjallisena sähköpostiosoitteeseen service@hjh-office.fi. Käsittely kestää yleensä 1–2 arkipäivää.

Tämän suosituksen noudattaminen ei vaikuta oikeuksiisi peruutuksen yhteydessä.

Jos tuotteessa on vikoja tai se on vaurioitunut kuljetuksessa:

Jos tuotteessa on vikoja, saat viallisten osien tilalle uudet. Lähetä reklamaatiotiedustelua tehdessäsi sähköpostiviestin liitteenä kuvia, joissa vaurioituneet kohdat näkyvät selvästi.

Jos olet saanut väärän tuotteen

Tässä tapauksessa lähetämme sinulle mahdollisimman nopeasti oikean tuotteen ja väärä tuote noudetaan maksutta. Annamme purettujen ja lähetysvalmiiksi pakattujen tuotteiden noutamisen jakelupalvelun tehtäväksi.

Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi

Otamme tuotteen takaisin yleisten sopimusehtojemme mukaisesti. Liitä palautusta tehdessäsi mukaan myös kaikki pienet osat, jotka sisältyivät tuotteen toimitukseen. Lisäksi olisimme kiitollisia, jos voisit käyttää valmistajan toimittamaa alkuperäispakkausta.

Lyhyen ilmoituksen saatuamme annamme purettujen ja lähetysvalmiiksi pakattujen tuotteiden noutamisen jakelupalvelun tehtäväksi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää tuotteen itse alla mainittuun osoitteeseen.

Palauttaminen

Jos päätät lähettää tuotteen takaisin itse, lähetä se seuraavaan osoitteeseen (jakeluvarastomme). Ethän lähetä paketteja ilman postimerkkejä.

Suosittelemme, että annat tuotteiden noutamisen reklamaatio-osastomme järjestettäväksi (service@hjh-office.fi)

Best-Dealz-24
Eichenweg 1A
26160 Petersfehn
Saksa

Verkkosivusto: www.best-dealz-24.de