Tietoja toimituksesta ja lähetyksestä
Tilausmääräajat jouluksi
Pakettien lähettäminen
19.12.2023
Huolintaliike
18.12.2023
Pakettien lähetys ja huolinta
13.12.2023
Tietoja toimituksesta ja lähetyksestä
Toimitus suomessa
Hjh OFFICEn tarjonta on saatavilla vain Suomessa. Toimitamme tuotteemme Suomen rajojen sisällä ilman toimituskuluja. Useimmat saaristot ovat toimitusalueemme ulkopuolella.
TOIMITUS SAARISTOON
Huomaathan, että toimituksesta saaristoon veloitetaan lisämaksu. Maksu määritetään tilannekohtaisesti paketin koon ja painon mukaan. Emme siksi voi määrittää vakiohintaa toimitukselle. Toivomme siksi, että tiedustelet toimituskuluja meiltä sähköpostitse. Tiimimme ilmoittaa maksettavan summan mahdollisimman pian.
TOIMITUS
Tuotteet toimitetaan osina alkuperäispakkauksissa. Ne on koottava ennen käyttöä (ellei tuotteen kuvauksessa mainita muuta). Jakeluyhtiöt ja kuriiripalvelut toimittavat tuotteet katutasolle ja tuovat yksittäiset osat kotiovellesi asti.
TOIMITUS ”DPD-JAKELUPALVELUN” VÄLITYKSELLÄ
Huomaathan, että DPD-toimitusten tarkkaa ajankohtaa ei ilmoiteta puhelimitse. Ei myöskään valitettavasti ole mahdollista sopia tiettyä toimitusaikaa, koska emme voi vaikuttaa yhtiön jakelureitteihin. Jos et voi vastaanottaa lähetystä itse, suosittelemme, että jätät jakelijalle ohjeet postilaatikon päälle / kotiovellesi / ovikellon viereen. Pakettien toimituksen etenemistä voit seurata toimitusilmoituksessa olevasta Paqato-linkistä, mutta ilmoitetulla lähetysnumerolla seuranta onnistuu reaaliaikaisemmin myös suoraan PostNordin omalla sivulla tai sovelluksessa. Paketeissa käytetään MyPack Home-palvelua, jossa kuluttaja-asiakas saa etukäteen tekstiviestin toimitusajan valinnasta, lue lisää: www.postnord.fi.
Huomaathan, että oman osoitteesi jakoaikatauluihin vaikuttaa myös PostNordin alueellinen käytäntö, joka voi vaihdella postinumeroalueittain. Voit sopia toimituksesta myös itse ottamalla yhteyden PostNordin asiakaspalveluun. Kuluttaja-asiakkaalle toimitusta yritetään kerran. Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, lähetys ohjautuu automaattisesti PostNordin noutopisteelle ja tästä ilmoitetaan tekstiviestillä, seurannassa ja sovelluksessa, jos sellainen on käytössä. Määräajan umpeuduttua lähetys lähtee palautukseen takaisin lähtöpaikkaan. Yritysasiakkaille toimituksesta ei ilmoiteta etukäteen, jakeluaika on pääsääntöisesti arkipäivisin 8-16 välillä. Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, lähetys ohjautuu takaisin terminaaliin. Toimitusta yritetään automaattisesti kolme kertaa alueen jakoaikataulun mukaisesti, jonka jälkeen lähetys lähtee palautukseen takaisin lähtöpaikkaan, joten huolehdithan itse yrityspakettisi toimituksen seurannasta tai sovi toimituksesta itse ottamalla yhteys PostNordin asiakaspalveluun.
TOIMITUSAIKA
Teemme yhteistyötä tunnettujen kuriiripalvelujen kanssa pystyäksemme takaamaan mahdollisimman lyhyet toimitusajat. Voit tarkistaa jokaisen tuotteen tarkan toimitusajan tuotesivulta.
TOIMITUSAJAN LASKEMINEN
Toimitusaika alkaa ennakkomaksusta, joka suoritetaan maksumääräyksen antamista seuraavana päivänä maksunvälittäjänä toimivalle rahalaitokselle tai muita maksutapoja käytettäessä sopimuksen solmimista seuraavana päivänä, ja päättyy maksuajan päätyttyä määräajan viimeisenä päivänä. Jos määräaika sattuu lauantaille, sunnuntaille tai toimituspaikan yleiselle vapaapäivälle, hyväksytään seuraava arkipäivä.
Maksutapa
Maksutavat | Kulut | |
Paypal | Ei kuluja | |
Maksukortti | Ei kuluja | |
Klarna Klarna Pay over Time |
Ei kuluja | |
Pankkisiirto - maksu tilisiirtona tilausvahvistuksen ohjeiden mukaan |
Ei kuluja | |
Online Banking Finland |
Palautus ja reklamointi
Eikö tuote miellytä tai onko se viallinen? Haluaisitko palauttaa tuotteen? Se ei ole ongelma. Katso tarkemmat ohjeet kohdasta Palautukset/Reklamointi.